سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ بنده ای در پی دانش جویی نعلین به پا نکرد و کفش نپوشید و جامه برتن ننمود، جز آنکه خداوند گناهانش را در همان درگاه خانه اش آمرزید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نشریه بقیه الله


همه ما از قول پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم شنیده ایم، که برترین اعمال امّت انتظار فرج است. ولی آیا تاکنون از خود پرسیده ایم که خاستگاه این عمل قلبی کجاست و این برتری چه پایه ای دارد؟ آیا همین که شیعه دوازده امامی بوده و منتظر ظهور امام دوازدهم باشیم ( بدون درک صحیحی از معنای انتظار) مصداق این سخن رسول گرامی اسلام صلّی الله علیه و آله و سلم قرار می گیریم؟
باید به دنبال درک صحیحی از مفهوم این عمل والا باشیم، تا در پی آن، این خیزش درونی در ما پا بگیرد و انتظار مداوم یأس را از یادمان بزداید.اگر با مفهوم واقعی انتظار آشنا شده و بدانیم خصوصیات یک منتظر واقعی چیست و سیر و سلوک او چگونه باید باشد آنگاه خواهیم دانست آنانی که در مراتب والاتر، از این سوز سهم دارند در چه حال و روزند و از همه بالاتر قلب مقدّس امام عصر علیه السلام که آتشفشان این گداز است، قرن هاست چه داغی را تجربه می کند.
اگر این آتش در شریان ما بدود، وظیفه ها و تکلیف ها را خواهیم شناخت و اینگونه باران برکت و پرتو رحمت برسرمان خواهد بارید. و دور نیست که به بالاترین آرزوی هر مؤمن که خونخواهی حضرت سیدالشهدا علیه السلام در رکاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه است، دست یابیم.
در این کتاب پیرامون این مطالب مشروحاً سخن به میان آمده است.

نشریه بقیه الله ::: یکشنبه 86/8/13::: ساعت 6:0 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 7
کل بازدید :25724
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
نشریه بقیه الله
نشریه بقیه الله نشریه ای است که به طور همزمان هم چاپ می شود و هم بر روی این وبلاگ نمایش داده می شود
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<